
Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Hebrew din Ierusalim arată că un consum constant de grepfrut poate juca un rol esenţial în terapia diabetului.
Experţii conduşi de dr. Martin Yarmush Remarka susţin că fenomenul s-ar datora unui redutabil antioxidant (naringenina) care se găseşte în exoticul fruct şi care influenţează în mod pozitiv sensibilitatea organismului la insulină.
În plus, grepfrutul ajută la menţinerea sau la redobândirea greutăţii ideale, iar substanţele active din fruct diminuează nivelul colesterolului, atuuri necesare în ţinerea sub control a diabetului. Doza indicată de specialişti este de cel puţin o jumătate de fruct, care trebuie să se consume după fiecare masă, mai ales când meniul a conţinut multe grăsimi şi carbohidraţi.
Dar grepfrutul poate fi consumat şi de persoanele sănătoase, spun cercetătorii, pentru a preveni declanşarea diabetului de tip 2.
Produsele naturale, solutia minune pentru frumusetea ta
Ingrijirea cainilor cu domiciliu in apartament alaturi de tine
Ce model de palarie ti se potriveste?
Exercitii elementare pentru a elimina grasimea din zona fetei
Zece sfaturi importante pentru inceputul unei relatii
Tratamente pentru un par stralucitor
Rochii de mireasa 2012: Colectia Glamour de San Patrick
Tnuva Slim
Tendinte manichiura vara 2011
Top cinci cele mai frumoase si luxoase hoteluri din ItaliaPrimeste articole prin email
Subiecte hot
Horoscop zilnic