
Cercetătorii de la Institutul de Dermatologie Experimentală din cadrul Universităţii Witten-Herdecke, din Germania au descoperit că că tenul devine mult mai fin şi mai hidratat, în cazul în care consumi un concentrat de fructe şi legume scrie Huffington Post, citat de gândul.info
La studiul apărut în cea mai recentă ediţie a jurnalului “Farmacologia şi fiziologia tenului”, au participat două grupuri de câte 26 de femei cu vârstă medie, având o stare de sănătate bună. Jumătate dintre acestea au luat zilnic, timp de 12 săptămâni, trei suplimente alimentare diferite bogate în micronutrienţi, conţinând pudră din zeama de legume şi fructe. Celorlalte participante le-a fost administrat un tratament placebo.
După cele 12 săptămâni de tratament, femeile carora li s-a administrat concentratul de fructe şi legume au manifestat o creştere cu 39% a microcirculaţiei tenului, cu 9% mai multă hidratare, o creştere cu 6% a grosimii pielii şi cu 16% a densităţii acesteia. Cele care au luat capsulele cu efect placebo au înregistrat o scădere a nivelului proprietăţilor tenului.
Specialiştii recomandă 16 legume şi fructe ca fiind benefice pentru ten, graţie conţinutului de substanţe precum fitonutrienţi sau antioxidanţi. Cele mai puţin cunoscute fructe benefice pentru ten sunt perele, avocado, iar în ceea ce priveşte legumele specialiştii recomandă usturoiul, varza sau anghinarea.
Sursa: ciao.ro (c)
Cum ne aplicam un fard de obraz?
Cocul lejer este tunsoarea perfecta pentru primavara 2012
Cum sa iti prinzi parul cu stil
Alimente ideale pentru o dieta
Gentile incapatoare, perfecte pentru scoala
Legatura dintre frumusetea simpla si natura
Metode de ingrijire pentru o piele stralucitoare
Informatii bine de stiut despre episoadele de febra
Geanta, fusta si curea de piele
Felicitari haioase animate noi de calitatePrimeste articole prin email
Subiecte hot
Horoscop zilnic